„Maxima“, „Swedbank“ ir „Tele2“ – stipriausi, SEB – labiausiai augęs

Publikuota: 2015-05-05
Atnaujinta 2015-06-22 13:58
„Verslo žinios“

Labiausiai lietuviai yra prisirišę prie technologinių prekių ženklų – atsisakyti „Google“, „Facebook“, „Microsoft“ ar „Skype“ didžiajai daliai vartotojų būtų didžiausias iššūkis. Tuo tarpu prekių ženklus, įvertinus atsižvelgiant į verslo ir įvaizdžio parametrus, stipriausias pozicijas Lietuvoje užima „Maxima“, Swedbank“ ir „Tele2“ vardai.

Tokias tendencijas rodo komunikacijos grupės „Idea Group“ pasaulinis Prasmingiausių prekių ženklų tyrimas.„Nors šie trys prekių ženklai ir išlaikė savo pozicijas atskirose kategorijose, bet juos sieja tai, kad visų jų – „Maxima“, Swedbank“ ir „Tele2“ – prekės ženklo vertės indikatoriai pernai krito, t. y. jie tapo silpnesni nei 2013 m.“, – tyrimą komentuoja Andrius Grigorjevas, „Idea Group“ starteginės komandos vadovas.Be to, iš šių trijų ženklų į prasmingiausiųjų dvidešimtuką patenka tik „Swedbank“ (16 vieta).„Prasmingiausiųjų prekių ženklų sąrašas rodo, kiek vartotojai yra prisirišę prie jo, kaip sunku vartotojams pakeisti nurodytą prekės ženklą kitu prekės ženklu. Kitais žodžiais tariant, kuo unikalesnę vertę prekės ženklas suteikia vartotojui, tuo labiau vartotojas yra prie šio prekės ženklo prisirišęs“, – aiškina p. Grigorjevas.

SEB šuolis Įdomu, jog prasmingiausių lietuviams prekių ženklų sąraše SEB lenkia savo kategorijos lyderį „Swedbank“.„SEB bankas pernai tapo vienu sparčiausiai stiprėjančių prekės ženklų ne tik finansų rinkoje, bet ir visos Lietuvos kontekste. Ypatingai stipriai pasikeitė vartotojų požiūris į SEB banko suteikiamą vertę – gyvenimo kokybės vertinimas išaugo 12% p. p.Tad nors „Swedbank“ ir išlaikė stipriausio finansų kategorijos prekės ženklo pozicijas, bet prarado prisirišusių vartotojų grupę (11% p. p. skirtumas)“, – skaičiuoja p. Grigorjevas.Vartotojai taip pat yra prisirišę prie prekės ženklų, kurie atstovauja vienintelius konkrečios paslaugos tiekėjus Lietuvoje – tai Lietuvos paštas, Lietuvos dujos, Lietuvos geležinkeliai, Lietuvos energija.Apie kitų kategorijų stipriausius prekių ženklus – trečiadienio „Verslo žinių“ Medijų puslapiuose ir „VŽ Premium“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į tarptautinius vandenis – su užsienietišku vardu 6

Ūkio ministerija parengė Civilinio kodekso pataisas, grąžinančias verslininkams galimybę registruoti...

Rinkodara
06:30
Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui Premium

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, kurio padarinius jau pajuto ir su tuo...

Rinkodara
06:00
„Apranga“ atsisakė specializuotų „Desigual“ parduotuvių

Didžiausia prekybos drabužiais grupė „Apranga“ uždarė tris ispanų prekės ženklo „Desigual“ parduotuves...

Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo...

Rinkodara
2018.01.22
Suteikia viltį, kad vėl bus galima registruoti nelietuviškus pavadinimus Premium 8

Politikai nusiteikę keisti teisės aktus ir vėl leisti registruoti nelietuviškus įmonių pavadinimus.

Rinkodara
2018.01.22
Jėgas sujungė dvi interneto sprendimų bendrovės Premium 1

Šių metų pradžioje susijungė dvi interneto sprendimų bendrovės – UAB „Fresh media“ ir UAB „Kitoks.com“. Nuo...

Rinkodara
2018.01.22
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
„Luminor“ turi naują komunikacijos vadovę 14

Giedrei Bielskytei, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovei šis penktadienis bus paskutinė darbo diena vieną...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau