„Adrenalinas“ ir pavasarį, ir rudenį

Publikuota: 2015-05-13
Atnaujinta 2015-06-22 13:56
„Verslo žinios“

Tradicinis paskutinį gegužės penktadienį vykdavęs lietuviškos reklamos festivalis „Adrenalinas“ šiemet skyla į dvi dalis: konferencija vyks gegužės 29 d., o geriausių reklamos agentūrų darbų rinkimai – rugsėjo 25 d.

„Šiemetiniam „Adrenalinui“ jungiame pajėgas su Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“. Tad paskutinį gegužės penktadienį rinkodaros specialistus kviesime į bendrą konferenciją „Adrenalinas / Sinergija, kurianti vertę“, o geriausius lietuviškos reklamos darbus rinksime rugsėjį“, – kalba Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos „Komaa“ direktorius.„To priežastis paprasta. Dauguma asociacijos narių balsavo už tai, kad festivalio vertinimo komisijos nariai būtų vien užsienio ekspertai, tačiau toks sprendimas priimtas pernelyg vėlai, kad būtų laiku įgyvendintas, tad dabar sukamės iš padėties“, – kalba p. Šeputis.

Susijusios PDF bylos
Parsisiųskite

Bendros nuomonės nėra Kartu jis pripažįsta, kad kol kas nepriimta bendro sprendimo, ar tokia tvarka bus pritaikyta jau šį kartą.„Logiška būtų, kad nusistovėjusią tvarką keistume ne šiame festivalyje, o nuo kitų metų, tačiau dar ieškosime visiems priimtino bendro sprendimo. Kita vertus, jau šiemet komisijoje turėtų būti įvairesnių savo sričių ekspertų: ir Lietuvos grafinio dizaino, ir Reklamos gamintojų asociacijų, ir skaitmeninių sprendimų nepriklausomų ekspertų narių, – vardija p. Šeputis.– Norime sustiprinti konkursą, kartu ir komisiją, pasitelkdami išorinius profesionalus, kurie nėra įsitraukę į atskirų festivalyje dalyvaujančių reklamos agentūrų veiklą. Norime, kad konkursas įgautų daugiau vertės ir svorio rinkoje.“Iki šiol „Adrenalino“ komisiją sudarydavo dalis lietuvių, dalis užsieniečių. Į komisiją patekdavo ir ankstesniais metais festivalyje daugiausia apdovanotų agentūrų penketuko atstovai.Pasak Rimanto Stanevičiaus, reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovo, tokios praktikos, kad komisija būtų suformuota išskirtinai vien iš užsienio ekspertų, nėra matęs.„Paprastai tokiuose konkursuose visada dalis būna ir vietos rinkos dalyvių. Jei komisijos nariai būtų vien užsieniečiai, sudėtingiau būtų teikti ir darbus – jie turėtų būti dar profesionaliau parengti, išversti, kad nežinantiems vietos specifikos užsieniečiams būtų viskas aišku. Tai galėtų lemti ir mažesnį darbų pateikimą, ir organizatoriams atsieitų brangiau, – svarsto p. Stanevičius. – Visada yra ir pliusų, ir minusų.“

Be pavasarinės karštinės „Be didesnių emocijų žiūrime į pokyčius ir nesureikšminame situacijos svarstydami, koks bus priimtas galutinis sprendimas. Kita vertus, gegužės gale vykdavęs „Adrenalinas“ visada būdavo vienas pirmųjų tokių festivalių ir dažnai tekdavo verstis per galvą, kad spėtume čia laiku pateikti darbus. Šį kartą bus atvirkščiai. Daugelis rinkos dalyvių jėgas pasitikrins regioniniuose festivaliuose, o tada grįšime į lietuvišką reklamos šventę – „Adrenaliną“, – neabejoja p. Stanevičius.2014 m. „Adrenalinui“ buvo pateikti 307 darbai, į finalininkų sąrašus tada pakliuvo – 83, apdovanotos buvo 52 reklamos kampanijos.Didysis prizas tada atiteko agentūros „Milk“ kurtai „TransferGo“ spaudos reklamai „Turistai“. „Milk“ 2014 m. buvo pripažinta ir metų kūrybine agentūra – tai per aštuonerius metus buvo jau penktas bendrovei tenkantis Metų agentūros titulas.Metų kliento titulas pernai teko telekomunikacijų bendrovei „Omnitel“, o Metų žiniasklaidos agentūra tapo „Starcom“.„Šiuo atveju pernykščius laimėjimus gavusios agentūros tuo džiaugsis ne metus, o dar papildomus tris mėnesius. O šiemetiniai laimėtojai, jei kitąmet festivalis grįš į pavasarį, apdovanojimais didžiuosis trumpiau. Mes šiuo atveju išlošiame, – šypsosi p. Stanevičius. – Lietuva maža, mes turime vieną tokį festivalį ir kad ir koks būtų, jis yra labai svarbus rinkos dalyviams.“Tam pritaria ir Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas. „Kad festivalis padalintas į dvi dalis, nesureikšminame, svarbiausia, jog festivalis vyktų. Jis svarbus Lietuvos rinkai“, – antrina p. Bartninkas.

Garsūs vardai Ponas Šeputis žada, kad šiemetis „Adrenalinas“ bus stipresnis: jo metu vyks konferencija, forumai, diskusijos, pranešimus skaitys žymūs savo srities pranešėjai, numatyta ir geriausių pernykščių darbų peržiūra.Pagrindiniu pranešėju šiemet pasirinktas rinkodaros profesorius Peteris Leeflangas. Jis, kaip teigia organizatoriai, yra vienas iš reklamos efektyvumo matavimo pradininkų, matematinio rinkodaros modeliavimo specialistas, 2014 m. prestižinio rinkodaros mokslo žurnalo „Marketing Science“ apdovanotas už indėlį į rinkodaros mokslo raidą.Ponas Leeflangas yra Europos universitetų rinkodaros profesorius, įskaitant Groningeno universitetą bei Astono verslo mokyklą, Nyderlandų karališkosios menų ir mokslų akademijos narys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į tarptautinius vandenis – su užsienietišku vardu 6

Ūkio ministerija parengė Civilinio kodekso pataisas, grąžinančias verslininkams galimybę registruoti...

Rinkodara
06:30
Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui Premium

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, kurio padarinius jau pajuto ir su tuo...

Rinkodara
06:00
„Apranga“ atsisakė specializuotų „Desigual“ parduotuvių

Didžiausia prekybos drabužiais grupė „Apranga“ uždarė tris ispanų prekės ženklo „Desigual“ parduotuves...

Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo...

Rinkodara
2018.01.22
Suteikia viltį, kad vėl bus galima registruoti nelietuviškus pavadinimus Premium 8

Politikai nusiteikę keisti teisės aktus ir vėl leisti registruoti nelietuviškus įmonių pavadinimus.

Rinkodara
2018.01.22
Jėgas sujungė dvi interneto sprendimų bendrovės Premium 1

Šių metų pradžioje susijungė dvi interneto sprendimų bendrovės – UAB „Fresh media“ ir UAB „Kitoks.com“. Nuo...

Rinkodara
2018.01.22
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
„Luminor“ turi naują komunikacijos vadovę 14

Giedrei Bielskytei, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovei šis penktadienis bus paskutinė darbo diena vieną...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau