Duoda net daugiau, negu tikisi klientas

Publikuota: 2015-03-05
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
„Verslo žinios“

Kurortiniame miestelyje apgyvendinimo sektoriuje konkurencija ypač didelė. Norint patraukti poilsiautojų dėmesį, vien pasiūlyti mažesnę kainą nepakanka, todėl verslininkams tenka pasitelkti išmonę: investuojama į subtilų interjerą, asmeniškiau bendraujama su klientais, dovanojamos malonios smulkmenos ir pan.

„Su žmona svajojome turėti svečių namus. Po šešerių metų, praleistų Amerikoje, grįžome ir svajonę įgyvendinome Druskininkuose. Mat abu esame kilę iš šio miesto“, – pasakoja Modestas Vitkauskas, pusantrų metų veikiančių svečių namų Druskininkuose „Saka“ įkūrėjas.

Ne atnaujintų, o statytų

Svečių namai įkurdinti atokiau nuo miesto centro esančiame privačių namų rajone. Verslininkas pasakoja, kad vietą rinkosi atsižvelgdamas į esamą infrastruktūrą ir miesto plėtros planus.„Rajonas nuošalus, tačiau centras netoli. Rasti svečių namus nesunku, patogu privažiuoti. Po kelerių metų, manau, vietoj netoliese esančios neveikiančios sanatorijos atsiras naujas patrauklus objektas. Taigi pramogos bus dar arčiau“, – argumentuoja pašnekovas.Svečių namuose 8 kambariuose gali apsistoti 22 žmonės. Pasak p. Vitkausko, renkantis namą, pirmiausia galvota apie erdvių planavimą.Šiame gyvenamame name yra erdvi laiptinė, todėl buvo galima sumaniai išnaudoti erdves, įrengiant kambarius.„Jei viską darytume iš naujo, šį dvidešimties metų senumo namą nugriautume ir statytume naują. Be abejo, senesnis namas – jaukesnis, tačiau renovuoti seną pastatą kainuoja daugiau“, – patirtimi dalijasi p. Vitkauskas.Verslininkas skaičiuoja, kad pastatą įsigyti, renovuoti, įrengti atsiėjo apie 275.000 Eur. Nors planuota, kad investicijos turėtų atsipirkti po 10 metų, sėkminga verslo pradžia teikia vilčių, jog pelną skaičiuoti bus galima po 6–7 metų.

Kuo pakeisti rusus

Pasak p. Vitkausko, dažniausiai svečių namuose apsistoja poilsiautojai iš Rusijos, Lietuvos, Baltarusijos ir pan.„Dabar svečių iš Rusijos gerokai sumažėjo, todėl ieškome, kaip užpildyti nišą. Rusai apsistodavo ilgesniam laikui, pavyzdžiui, savaitei, o lietuviai svečiuojasi tik kelias dienas. Mums naudingiau, kai atvyksta svečiai iš užsienio, nes jie ilgiau atostogauja“, – kalba pašnekovas.Ieškantieji, kur apsistoti Druskininkuose, svečių namus randa per apgyvendinimo vietų rezervavimo sistemą „booking.com“. Vis dažniau sulaukiama svečių iš Skandinavijos šalių.„Džiugina, kad mus atranda norvegai, švedai. Manau, užsieniečius traukia skandinaviškas svečių namų stilius. Tikimės, kad didėjantis skandinavų srautas kompensuos svečių iš Rusijos sumažėjimą“, – svarsto pašnekovas.

Daugiau nei tikisi

Verslininkas sutinka, kad Druskininkuose konkurencija apgyvendinimo sektoriuje didelė. Kurorte yra nemažai viešbučių, svečių namų, butus trumpam nuomoja vietos gyventojai.„Apskaičiavau, kad „booking.com“ skelbia 137 vietas, kur galima apsistoti Druskininkuose“, – skaičiais konkurenciją iliustruoja p. Vitkauskas.Kuriant svečių namus, nemažai investuota į interjerą. Interjeras, pašnekovo nuomone, ne tik padeda išsiskirti iš panašias paslaugas teikiančių įmonių, bet ir padeda pritraukti daugiau klientų.„Mus renkasi tie, kurie ieško įdomesnės aplinkos. Interjeras sukurtas remiantis Druskininkų apylinkių legendomis. Kiekvienas kambarys įrengtas pagal vis kitokią legendą. Beje, svečių namų pavadinimas „Saka“ – tai lietuviškas žodis, reiškiantis sakmę, padavimą. Vadovaujamės šūkiu – duoti daugiau, nei žmogus tikisi. Maitinimo paslaugų neteikiame, tačiau rytais svečiams prie kavos visada atvežame šviežių prancūziškų bandelių iš kepyklos“, – kalba verslininkas.Pašnekovas juokiasi, kad svečiai nustemba išgirdę, jog atvykusių niekas specialiai nepasitiks, teks patiems atsirakinti duris.„Kai klientai atvažiuoja, manęs dažniausiai nebūna svečių namuose. Žmonėms trumpąja žinute nusiunčiame įėjimo kodą, kurį surinkę jie atsirakina duris. Vos įėję svečiai ant lentos randa pakabintą raktą ir ranka rašytą raštelį, kur paaiškinta, kuriame kambaryje įsikurti“, – pasakoja p. Vitkauskas.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Veikla
55 UAB „Gevalda“ 556,5% Kelių ir automagistralių tiesimas
75 UAB „Drusta“ 480,3% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
94 UAB „Stikloporas“ 409,8% Kitų, niekur kitur nepriskirtų, nemetalo mineralinių produktų gamyba
132 UAB „He-Ma“ 343,8% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
146 UAB „Viskas dujoms“ 323,9% Kitų mašinų ir įrangos didmeninė prekyba

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau