Muziejui sprendimas tiko, dabar išmėgins jį reklamai

Publikuota: 2013-10-06
Nuotrauka: bendrovės logotipas
„Verslo žinios“

Interaktyvių žaidimų kūrėja UAB „SneakyBox“ nusitaikė į žmogaus judesių daviklio pritaikymą ne tik žaidimams ar muziejų ekspozicijoms, kurios jau veikia, bet ir reklamai. Mokslininkų komanda kuria ir kitąmet į rinką planuoja paleisti į praeivio judesius reaguojantį reklamos stendą, kuris, tiki kūrėjai, labiau trauktų dėmesį į reklamuojamą produktą ar paslaugą.

Po UAB „SneakyBox“ vardu susibūrę Kauno technologijos universiteto mokslininkai kuria įvairius interaktyvius žaidimus, tačiau, plėsdami asortimentą, jie pritaikė „Microsoft Kinect“ judesių daviklį ir sukūrė interaktyvią ekspoziciją Druskininkų „Girios aido“ muziejui. Interaktyviame stende pristatomi miško gyvūnai. Lankytojai gali spėti gyvūno pavadinimą pagal skleidžiamus garsus, gauti informacijos apie jį.Mažuosius muziejaus lankytojus, einančius koja kojon su technologijomis, tokie stendai esą ypač traukia. Bendrovė  taip pat sukūrė stendą, kuriame Kinijoje buvo pristatyta Lietuvos dizaino darbų paroda. Stende, valdomame „Kinect“ įrenginiu, buvo eksponuojami įvairūs darbai vienu metu, todėl dalyviams nereikėjo vežtis skirtingų stendų – viskas tilpo į vieną įrenginį. Stende buvo matyti 3D darbų modeliai, informacija apie autorius. Tai du pagrindiniai mokslininkų komercijai pritaikyti projektai. Tokių stendų kaina prasideda nuo 10.000–15.000 Lt. Didžiąją dalį kainos sudaro technika, kitą dalį – programavimo darbai ir kūryba.

Reklama, kuri kviečia

„Toliau dirbame su muziejais, dalyvaujame viešųjų pirkimų konkursuose. Matome, kad ne tik muziejai, bet ir universitetai, įvairios kitos institucijos norėtų atsinaujinti, pristatymus pagyvinti interaktyvumu, jei galima taip sakyti – bendravimu su eksponatais“, – perspektyvą verslui mato Liudas Ubarevičius, UAB „SneakyBox“ direktorius. Reaguodama į rinkos poreikį neatsiejamai bendrauti su klientais, bendrovė ėmėsi naujo produkto – kuria interaktyvų reklamos stendą. Pasak p. Ubarevičiaus, interaktyvus reklamos stendas fiksuos praeivio judesius ir į juos reaguos.„Statinis plakatas nereaguoja, o mūsų reklama galėtų reaguoti: pašaukti, pakviesti, kartu su žmogumi eiti ar žmogus reklamos ekrane turėtų savo avatarą (nebūtinai realias savybes atspindintį vaizdą, judantį objektą – VŽ). Tai būtų brangesnis variantas nei statiškas plakatas, bet pritrauktų daugiau vartotojų dėmesio, labiau juos patrauktų“, – pritaikymą reklamos versle mato p. Ubarevičius. Jo nuomone, tai turėtų būti aktualu įmonėms, skelbiančioms prekių ir paslaugų akcijas. Be to, tokia reklama galėtų fiksuoti unikalių praeivių skaičių – tokia statistika neabejotinai praverstų verslui, siekiančiam išsiaiškinti reklamos sklaidą.„Nemanome, kad klientai turėtų pirkti tuos ekranus, galėtume juos nuomoti, tarkime, per tam tikras akcijas. Galvojame apie lankstų modelį“, – svarsto p. Ubarevičius.Kiek toks reklamos stendas ar jo nuoma galėtų kainuoti, kol kas sunku pasakyti, kol projektas nėra baigtas ir dar tobulinamas. Kaina priklausytų ir nuo stendo dydžio, tačiau stendas turi būti arti žmogaus – judesių fiksatorius turi būti žmogaus lygio ir prie jo reikėtų prieiti pakankamai arti. Bendrovė projektą rinkai planuoja pasiūlyti kitų metų vasarą.„Greičiausiai užsakymų savaime neatsiras, mums reikės produktą siūlyti, kadangi analogų dar nėra, nors panašią technologiją Lietuvoje jau kuria ir kitos įmonės“, – sako p. Ubarevičius.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių technologijų bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Bitė Lietuva, UAB150.60611.005584
Tele2, UAB177.58847.322112
Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB19.120584349
Telia Lietuva, AB204.06538.6721.806
Atea, UAB53.151908358
Adform Lithuania, UAB20.0171.337497
CSC Baltic, UAB18.4831.379476
Varle, UAB27.43051163
Huawei Technologies (Vilnius), UAB56.42042626
Western Union Processing Lithuania, UAB49.3744.4891.622
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
4 UAB „Visma Lietuva“ 1792,2% Vilniaus
18 UAB „DevBridge LT“ 950,1% Kauno
37 UAB „NFQ Technologies“ 658,9% Kauno
69 UAB „Oviosoft“ 500,1% Vilniaus
126 UAB „Autepra“ 357,8% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau