Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Augo nekvalifikuotų darbuotojų ir reklamos specialistų pajamos 3

Pernai labiausiai augo nekvalifikuotų darbuotojų, rinkodaros specialistų, mėsininkų ir dailidžių pajamos.

Finansai
11:59
E. laiškų rinkodara: pirmiausia atkreipti dėmesį

Didžioji dalis kritikos e. laiškų rinkodarai pasigirsta iš tų, kurių kampanijos nepavyko, primena...

Rinkodara
09:25
„Viaplay“ skaitmeninei rinkodarai Baltijos šalyse vadovaus D. Liberis 1

Daugvinas Liberis pradėjo dirbti vaizdo transliacijų internetu platformos Baltijos šalyse „Viaplay“...

Vadyba
2018.03.30
„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

Kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko komunikacijos partnerius

Lietuvoje veiklą pradedanti Lenkijos kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.03.29
18-os įkūręs automobilių plovyklą, atrado įdomesnį verslą Premium 2

Į verslo pasaulį Tomas Jakumaitis, UAB „Gemma Trading“ direktorius, prieš 10 metų įžengė mažai apie jį...

„vipcommunications“ 2017 m. augino ir pajamas, ir klientų ratą

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ apyvarta 2017 m. išaugo 11%, o tiesioginės pajamos –...

Rinkodara
2018.03.28
Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28
Tarp naujausių reklamų: istorinis „Šopenas“ ir „Tele2“

Tarp naujausių savaitės reklamų: sumanus „Tele2“ klipas („Adell Taivas Ogilvy“) ir istoriją menanti „Šopeno“...

Rinkodara
2018.03.27
Prekybos centrų žvaigždės pagal pardavimų rodiklį Premium

Didžiausią apyvartą vienam kvadratiniam metrui skaičiuoja vos kelis kvadratinius metrus besinuomojantys...

Rinkodara
2018.03.27
Svarbiausios vartotojų tendencijos 2018 m.: kaip prisitaikyti verslui Premium

Strateginių rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ analitikai teigia, kad svarbiausi aspektai...

Rinkodara
2018.03.27
„Metų prekės ženklas 2018“ – renkame sėkmingiausius 6

Į „Verslo žinių“ ir tyrimų bendrovės „Nielsen“ rengiamo konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalą šiemet...

Rinkodara
2018.03.27
„Lietuvos energija“ turi naują komunikacijos vadovę 3

„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva...

Rinkodara
2018.03.27
Pasikeitė agentūros „Idea Group“ vadovas 3

Formuojant didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę „Havas“, jos vadovas Lietuvoje Šarūnas Mikelevičius...

Rinkodara
2018.03.26
Apklausa: vartotojai nepasitiki „Facebook“ 1

Sekmadienį paskelbtos vartotojų apklausos rodo, kad didesnė dalis JAV ir Vokietijos gyventojų nepasitiki...

Verslo aplinka
2018.03.26
„Pigu“ skelbtomis akcijomis klaidino vartotojus, bendrovė žada skųsti baudą 16

Konkurencijos taryba pripažino, kad internetinėje parduotuvėje pigu.lt skleista trijų prietaisų reklama...

Rinkodara
2018.03.26
„Facebook“ atsiprašo ir spaudos leidiniuose 1

„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas devyniose Jungtinės Karalystės ir JAV dienraščių puslapių reklamose...

Rinkodara
2018.03.26
„Akropolių“ nuomininkų 2017 m. apyvarta: geriausi rezultatai Vilniuje Premium

Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolių“ nuomininkų pardavimai 2017 m. siekė 568,3 mln. Eur (su PVM) ir...

Kurių profesijų atstovai „Sodrai“ sumoka daugiausia Premium 2

„Sodra“ pasidalijo duomenimis, kurių profesijų atstovai jai sumoka daugiausia, kokių profesijų atstovų...

Finansai
2018.03.26
Lietuvoje nebesireklamuoja, užsienyje investicijas dvigubina

Nuo šių metų pradžios Lietuvoje uždraudus alkoholio reklamą, verslai rinkodaros investicijas didina užsienio...

Rinkodara
2018.03.25

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau