Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Reklamą apgalvojantys smulkieji išsiverčia ir su keliasdešimčia eurų

Nors dalis smulkiųjų giriami už tai, kad atrado savitą komunikacijos būdą feisbuke ir pasiekia ten gerų...

Rinkodara
2017.12.31
Išmaniuosiuose telefonuose – ir žmonės, ir reklama 1

Augantis išmaniųjų telefonų naudojimas sparčiais tempais augina ir mobiliąją reklamą. Ji 2017 m. pagal...

Rinkodara
2017.12.31
2018 m. tendencijos: rinkodara – ir tolygus augimas, ir modelio kaita

Šiuos metus reklamos rinka palydi nemenkais pokyčiais: tai ir ryškiai nuskambėję didžiųjų prekių ženklų...

Verslo klasė
2017.12.30
Rinkodaros sektoriaus metai: nuo susijungimų iki Prienų „Vytauto“ šūvio

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2017 m. netrūko naujienų: metus lydėjo ir įsigijimai, ir...

Rinkodara
2017.12.29
Konkuruoti su „Amazon“ – įmanoma 1

Norintys įsitvirtinti elektroninėje erdvėje pirmiausia turėtų pasižvalgyti po amazon.com, nes būtent čia...

Vietoj naujų vardų paieškos, žvalgosi į senus prekių ženklus Premium

Pastaruoju metu vis dažniau pasitaiko, kad įmonės savo produkcijai ženklinti pasirenka prekių ženklus, kurie...

Rinkodara
2017.12.29
Reklamos draudimų grimasos: alkoholinis virsta nealkoholiniu Premium 2

Nuo 2018 m. sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja visiškas alkoholio reklamos draudimas. Nuo šiol didžioji...

Rinkodara
2017.12.29
HD formatu ir TV3, ir LRT, LNK – dar tik planuose 34

Nuo 2018 m. sausio HD formatu bus matomi ne tik LRT kanalai, tokias transliacijas žiūrovams pasiūlys ir „All...

Rinkodara
2017.12.29
Prognozė: prabangos kitąmet bus daugiau Premium 2

Prabangos prekių ženklams atstovaujantys prekybininkai įsitikinę, kad 2018-ieji šiam segmentui bus geri. IĮ...

Tarp savaitės reklamų: šventinis „Grigeo“ ir „Aroma Gold“ staigmenos 1

Tarp naujausių reklamų: kalėdiniai stebukladariai „Grigeo“ gamykloje (studija „Wide Wings“) ir netikėta...

Rinkodara
2017.12.27
Skaitmeninė rinkodara 2018 m.: kas bus veiksminga, o kam negaišti laiko Premium 2

Skaitmeninės rinkodaros pokyčius šiemet labiausiai lėmė nauji feisbuko pasiūlyti reklamos sprendimai. Dėl to...

Mano verslas
2017.12.27
Tarp 2017 m. medijų įvykių – didžiausias sandoris žiniasklaidos istorijoje

2017 m. Lietuvos žiniasklaidos sektoriuje – išskirtiniai metai, pažymėti reikšmingais pokyčiais. Tai ir...

Rinkodara
2017.12.27
Reklamos tinklų grumtynės, bandant pritapti prie naujojo pasaulio Premium

Kontroliuojančiosioms bendrovėms, kurioms priklauso didžiausios reklamos grupės pasaulyje, šie metai buvo...

Rinkodara
2017.12.27
Vietoj kalėdinių dovanų renkasi paramą ir gerus darbus 2

Vis daugiau bendrovių vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi paramą –...

Rinkodara
2017.12.26
Reklaminių suvenyrų pamiršti dar nereikia 

Rinkodaros specialistai orientuojasi į skaitmeninę rinkodarą ir tokius sprendimus siūlo naujiems klientams.

Rinkodara
2017.12.24
Sekmadieniais po 15 val. alkoholio nebeparduos 14

Nuo Naujųjų metų parduotuvėse alkoholiu bus prekiaujama pirmadieniais–šeštadieniais nuo 10 iki 20 val., o...

„Maxima“ keičia įmonės valdymo struktūrą Premium 10

Didžiausias mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ keičia įmonės valdymo struktūrą, grąžindamas dvi aukščiausio...

„Lidl“ domisi, ar klientams reikia e. parduotuvės 12

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ užsakė Lietuvos gyventojų apklausą, kurios tikslas – išsiaiškinti, ar...

„Maxima“ vėl turės naują rinkodaros vadovą 14

Prekybos tinklas „Maxima“ ieško naujo rinkodaros departamento vadovo. Jis pakeis nuo šių metų pradžios šioje...

Rinkodara
2017.12.21

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau