Karštos parodos „TENDENCE“ naujienos: data, ekspozicijos struktūra, floristikos kongresas

Publikuota: 2017-05-16

Frankfurte kasmet vykstanti tarptautinė vartojimo prekių paroda „Tendence“ – vienas svarbiausių metų įvykių mažmeninės prekybos sektoriui. Prekybininkai čia susipažįsta su sezoninių baldų, namų ir virtuvės reikmenų, juvelyrinių dirbinių, dovanų, kanceliarinių prekių, aprangos, tekstilės, papuošalų madomis bei naujovėmis ir papildo savo asortimentą naujausiomis kolekcijomis.

Šįmet „Tendence“ vyks ne rugpjūtį kaip įprasta, o vasaros pradžioje – birželio 24–27 dienomis. Joje bus pristatomos naujos ne tik ateinančio rudens bei žiemos, Kalėdų, bet ir 2018 metų pavasario bei vasaros tendencijas. Tai labai reikšminga naujiena ir gamintojams, kurie turės daugiau laiko dideliems užsakymams atlikti, ir daugeliui parodos lankytojų – jiems naujos datos suteiks galimybę suderinti parodos lankymą su vasaros atostogomis.

Šie pokyčiai brendo keletą pastarųjų metų, apie juos buvo paskelbta jau praėjusių metų parodoje „Tendence“ ir štai šiųmetė paroda pasirodys jau naujuoju amplua. Parodos organizatoriams šios naujienos ypač svarbios – jos liudija apie augimą ir vystymąsi, ekspozicijos ploto plėtrą, papildomų segmentų atsiradimą ir naują jų išdėstymą. Pasikeitusios parodos datos – natūrali naujosios koncepcijos pasekmė.

Aiški struktūra

Parodos skyrius „International Sourcing“ („Tarptautiniai tiekėjai“) aktualus didmenininkams, perkantiems dideliais kiekiais. Šiame paviljone pristatomas visas „Tendence“ asortimentas. Jame įsikurs papuošalų, laikrodžių, kelioninių rankinių ir kosmetikos skyrius „Accessories & Jewellery“ (Aksesuarai ir juvelyrika“) bei dovanų idėjų, įvairių įdomių smulkmenų, madingų suvenyrų, kanceliarinių prekių, žaislų skyrius „Young Gifts“. Taip pat galima bus užsukti į „Culinary Gifts“ („Kulinarinės dovanos“), kur eksponuojami virtuvėms ir restoranams skirti reikmenys bei suvenyrai gurmanams.

Klasikinių dovanų iš viso pasaulio, rankų darbo gaminių, tapybos darbų, žvakių ir reklaminių suvenyrų galima bus rasti užsukus į „Gift Classics“ („Klasikinių dovanų“) skyrių. „Lovely Home“ („Jaukių namų“) ir „Seasonal Decoration“ („Sezoninių dekoracijų“) erdvės skirtos sezoniniam bet kokių švenčių dekoro detalėms. „Outdoor Living“ („Gyvenimas lauke“) – sodo, balkono ir terasos baldai bei reikmenys, dekoratyviniai augalai, medelių sodinukai.

Kaip įprasta, jaunieji dizaineriai ir amatininkai parodoje turės galimybę nemokamai pristatyti savo talentą dalyvaudami programoje „Talents“. Šiais metais jai skirtos dvi aikštelės: rankų darbo gaminiai bus pristatomi „Pure & Elegant“ („Grynumas ir elegancija“) sektoriuje, kur klasika susitiks su šiuolaikiniu minimalizmu, o juvelyriniai dirbiniai – „Accessories & Jewellery“ („Aksesuarų ir juvelyrikos“) skyriuje.

Parodoje „Tendence“ įsikurs ir vietinis kaimelis – „Village“. Jame dešimt įmonių savo pavyzdžiu parodys, kaip patraukliai eksponuoti prekes parduotuvėse ir kitose pardavimo vietose. O koks gi kaimas be turgaus? Todėl „Village“ pretenduoja tapti vieta, kur svečiai galės ne tik pailsėti nuo parodos triukšmo ir šurmulio, bet ir susitikti su kolegomis bei partneriais verslo deryboms.

Vieta susitikimams ir naujoms žinioms

Konferencijų „Tendence Academy“ programa taip pat suformuota galvojant apie verslo aktualijas. Šiais metais industrijos ekspertai su klausytojais aptars 2017–2018 m. juvelyrinių dirbinių ir aprangos madą, praktinę neurorinkodarą, juvelyrinių dirbinių parduotuvių vitrinų pagyvinimą, sėkmingo įėjimo į elektroninio verslo pasaulio taisykles, skaitmenines mažmenos galimybes, naują požiūrį į personalo vaidmenį, tinkamą korporatyvinį įvaizdį ir pagaliau atsakys į klausimą: „Kas gi iš tiesų parduotuvėje yra svarbiausia?“

Speciali zona „Impulse by Tendence“ („Parodos impulsas“) bus skirta žinioms apie tai, kaip prisijaukinti klientą. Išmanūs mokymai sujungs gyvą bendravimą ir technologijas: bus demonstruojami stenduose esantys produktai, o vėliau visus metus iki kitos kelionės į Frankfurtą mokymų dalyviai galės gilinti žinias savarankiškai: visi lankytojai gaus nemokamos prieigos prie platformos „Impulse.tool“ kodą.

Parodos „Tendence 2017“ metu vyks IV Tarptautinis floristų kongresas. Jo dalyviams srities žinovai suteiks vertingos informacijos ir įkvėpimo bei naujų idėjų parduotuvėms. Kongrese laukiama ypatingų svečių – 2010 m. floristikos pasaulio čempiono Stein Are Hansen iš Norvegijos ir 2015 m. pasaulio čempionato dalyvio prancūzo Frédéric Dupré.

Paroda „Tendence“ vyks birželio 24–27 dienomis Frankfurte. Išsamią informaciją apie parodą teikia Messe Frankfurt parodų atstovybė Baltijos šalims. Joje sulauksite ir patarimų, kaip nuvykti į parodų centrą, kur apsistoti mieste, taip pat galite įsigyti išankstinius pigesnius bilietus į parodą. Visa informacija apie parodą internetiniame puslapyje www.tendence.messefrankfurt.com.

1 dienos bilietas 19 Eur (kasoje Frankfurte 23 Eur),

Bilietas visoms dienoms 32 Eur (kasoje Frankfurte 36 Eur).

Messe Frankfurt atstovybė Baltijos šalyse ir Baltarusijoje

Šaltinių 11/15-17, 03214 Vilnius. Tel.: +370 5 2135534

El. paštas: info@lithuania.messefrankfurt.com

FOTOGALERIJA Paroda „TENDENCE“ (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įsikūrė turtingiems turistams ant tako, bet ne senamiestyje Premium 2

Kai prekybos centrai įmonės nepriėmė dėl per mažos apyvartos, o senamiestyje, kur dažniausiai įrengiami...

Didžiausios algos odontologijos klinikose vasarį 8

VŽ surikiavo privačias odontologijos klinikas pagal šiemet vasario mėnesį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Pavasario mugės: kada, kur ir už kiek

Pavasarį smulkiųjų laukia bent kelios didelės prekybinės mugės, kuriose prekybos vietos kaina siekia nuo...

„West Express“ vadovas: keliauti ima ir tie, kurie anksčiau sėdėjo namie Premium

Viena didžiausių turizmo rinkos dalyvių – „West Express“ grupė – 2017 m. skelbia pasiekusi geresnių...

Nesėkmės skolas „atidirbo“ – antras medienos verslas auga sėkmingai Premium

Kelią į verslą galima pradėti nuo nesėkmės ir skolų, kurias reikia atidirbti juodu darbu svetur. Tačiau, be...

Mobiliosios programėlės ir duomenų apsauga: kaip išvengti baudų Premium

Mobiliosios programėlės gali rinkti labai daug informacijos apie asmenį: jo sveikatą, buvimo vietą, finansus...

BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Antkainių ribojimai ir rinkos ekonomika nedera Premium 2

Savo prekių tiekimo ir lentynos kainas lyginantys gamintojai teigia, kad kai kurie prekybininkai turi kur kas...

Trumpas vėl užsipuolė „Amazon“: „Nemoka mokesčių, žlugdo prekybininkus“ 6

JAV prezidentas Donaldas Trumpas ketvirtadienį užsipuolė interneto prekybos milžinę „Amazon“, kaltindamas...

Kriterijai, pagal kuriuos vertina 17-os „Rimi“ parduotuvių pirkėją Premium

Konkurencijos taryba, šiuo metu atliekanti bendrovės „Rimi Lietuva“ pateiktų potencialių pirkėjų kandidatūrų...

„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

PPO į vatą nevynioja: jei kils prekybos karas, pasaulio ekonomika sustos Premium

Pasaulio prekybos organizacija (PPO), po užsitęsusios tylos prabilusi apie pasaulyje kunkuliuojančią prekybos...

Verslo aplinka
2018.03.29
Pasaulinį pripažinimą pelniusiame viešbutyje galima patenkinti visus penkis pojūčius  Rėmėjo turinys 3

Dėl aukščiausio lygio aptarnavimo, unikalaus „Medical SPA&Wellnes“ centro ir išskirtinės vietos Lietuvoje...

Laisvalaikis
2018.03.29
„Gucci“ savininkė įtariama vengusi mokesčių

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“, kuriai priklauso ir „Gucci“ prekės ženklas, teks atsakyti į...

Vasarį, kaip įprasta, mažmenininkų apyvartos smuktelėjo

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. vasarį sudarė 761,2 mln. Eur to meto kainomis ir,...

„Ermitažas“ įsilieja į e. prekybos lenktynes 5

Statybinių ir apdailos medžiagų bei namų apyvokos prekių tinklas „Ermitažas“, vos prieš du mėnesius atidaręs...

„Varėnos pienelio“ istorija: kaip provincijos pieninė tapo konkurencinga eksportuotoja Rėmėjo turinys 5

Prieš septynerius metus, kai dabartinė „Varėnos pienelio“ vadovė Jolanta Kuzminienė atėjo dirbti į įmonę, ši...

„Amazon“ rado nišą sausakimšoje Prancūzijos rinkoje

JAV interneto prekybos milžinė „Amazon“ žengė tvirtą žingsnį į Europos prekybos maisto prekėmis rinką –...

Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28
Prekybos centrų žvaigždės pagal pardavimų rodiklį Premium

Didžiausią apyvartą vienam kvadratiniam metrui skaičiuoja vos kelis kvadratinius metrus besinuomojantys...

Rinkodara
2018.03.27

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau